مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 مهر 1401 ساعت 11:272022-09-27اقتصادي

فارس من| تاجرنماها غیر قانونی قیمت کاغذ را افزایش می دهند


رییس اتحادیه کاغذ و مقوا تهران گفت: اگرچه قیمت جهانی کاغذ و مقوا افزایش یافته است اما لازم است تا نهادهای ناظر دلایل افزایش قیمت کاغذ و مقوا را بررسی کنند تا در صورت تخلف برخوردهای قانونی با آنها صورت گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس کاربران سامانه فارس من با ثبت پویشی با عنوان افزایش قیمت لوازم التحریر و کاغذ کنترل شود عنوان کردند که روند افزایش قیمت کاغذ و مقوا در بازار ادامه دارد و گرانی این اقلام با توجه به تورم، مشکلات خانوارها را افزون تر می کند، بنابراین لازم است تا مسئولان به این مسائل رسیدگی کنند.

  احمد شریفان در گفت وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس در رابطه با دلایل افزایش قیمت کاغذ و مقوا در بازار، گفت: پس از تصمیم وزارت صمت مبنی بر لزوم عرضه کاغذ از طریق بورس کالا مشکلاتی در بازار سنتی کاغذ و مقوا ایجاد شد به طوری که تاجرانی که طی سال ها در بازار بصورت سنتی کاغذ و مقوا خرید و فروش می کردند حاضر به عرضه موجودی خود به بازار نشدند و از طرفی واردکنندگان نیز با تامل نسبت به واردات کالاهای خریداری شده خود اقدام کردند لذا این اتفاقات به نوعی باعث افزایش قیمت در بازار شد.

  رییس اتحادیه کاغذ و مقوا تهران بیان داشت: علاوه بر این موضوع نیز نوسان جزیی قیمت دلار همواره بر این بازار تاثیر گذار است و لذا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس من| تاجرنماها غیر قانونی قیمت کاغذ را افزایش می دهند

فارس من| تاجرنماها غیر قانونی قیمت کاغذ را افزایش می دهند